Donosimo pitanja i odgovore koje najčešće susrećemo kad je pozivni centar u pitanju. Nadamo se da će ove informacije koristiti svima, pa čak i onima kojima pozivni centar nije u fokusu prilikom njihovog poslovanja.
Što je pozivni centar ustvari?
To je centralizirani ured koji obrađuje velike količine dolaznih i odlaznih telefonskih poziva. Oni obično obrađuju zahtjeve korisničke podrške za velike organizacije i tvrtke.
Što IVR znači u pozivnom centru?
IVR je kratica za interaktivni glasovni odgovor. To je tehnologija koja ljudima omogućuje interakciju s računalno upravljanim telefonskim sustavom korištenjem glasa ili pritiskom tipkovnice na telefonu.
Kako se nositi s bijesnim korisnicima u pozivnom centru?
Kada imate posla s ljutitim pozivateljima, važno je ostati smiren i saslušati klijenta. Čak i ako vas vrijeđaju, nemojte to shvatiti osobno. Zadržite prijateljski, hladan, ali pun poštovanja ton i priznajte njihove probleme. Ispričajte se u ime svoje tvrtke i ponudite rješenje za njihov problem. Nakon završetka poziva odvojite nekoliko minuta da se saberete.
Kako pokrenuti virtualni pozivni centar danas?
Da biste stvorili virtualni pozivni centar, morat ćete se pretplatiti na softver koji ima funkciju pozivnog centra. Nakon što imate svoju pretplatu, možete kreirati svoj centar povezivanjem fiksnih linija, softverskih telefona, hardverskih telefona i SIP linija sa svojim softverom.
Što radite u pozivnom centru?
Kao agent pozivnog centra, vaše su primarne odgovornosti odgovoriti na dolazne pozive i uputiti odlazne pozive prema potrebi. Općenito, agenti pozivnog centra pomažu korisnicima riješiti upite vezane uz naplatu, usluge i tehničku podršku.
Što je predstavnik pozivnog centra?
Predstavnik pozivnog centra agent je korisničke podrške koji pozivateljima pruža podršku putem telefona.
Što je inbound call centar?
Ulazni pozivni centar je centar koji prima pozive korisnika. Njegova glavna svrha je primati pozive, a ne upućivati ih.
Što je ACD u pozivnom centru?
ACD, također poznat kao automatska distribucija poziva, funkcija je softvera pozivnog centra. Automatski distribuira pozive među odjelima i dostupnim agentima korisničke podrške.